Postări populare

duminică, 19 decembrie 2010




Am implinit 8 lunite in spital :( cu un final fericit :)

Pe 13 Decembrie 2010, m-am internat in spital cu mami, avand bronsiolita :( , iar a doua zi am implinit 8 lunite.
Mami, primele 2 zile n-a putut vb cu nimeni, doar cu parintii (bunicii mei) cu tati si cu Ioana. Se simtea vinovata', desi era inevitabil, daca am fost sensibila si-am racit.
A avut o stare nu prea buna, insa eu eram vesela inca de cand ne-am internat.
Joi, cand i-a spus dr mamei ca de azi e prima zi cand sunt m bine, s-a m linistit, insa nu in totalitate.
De Vineri suntem acasa cu tratament.
Urmeaza Luni sa mearga mami cu mine la cabinet sa vedem ce zice dr.
Eu ma simt m bine, rareori m am un harait..dar mananc f bine, tot ce-mi pune mami in castronel.
Cu ajutorul lui Dumnezeu, a medicilor/ asistentelor, rugaciunile parintilor ma voi face bine si voi fi sanatoasa de Craciun. 
Primul meu Craciun cu mami, tati si surioara mea Ioana.
Mai jos sunt pozele cu mine in spital cat si dupa ce-am ajuns acasa.

Doar ce-am ajuns in salon.

Imi ridic capul

Cracanici :D

Ma joc
Aici ma punea mami cand mergea la toaleta sau cand manca sau orice altceva ca sa nu cad din pat


 Am 8 lunite!

 Rasfoiesc catalogul :)




Am venit de la dr, iar Justina nu mai are nimic, e sanatoasa.
Multumim Doamne ca ai insanatosit-o!
Bineinteles ca mami a facut poze, cu mine si una cu tati, cat de fericita sunt, cand sunt sanatoasa.

 Sunt vesela
                    
  Albastrica :)

 Stau mandra in brate la tati :)

De-acum astept Craciunul, dar pana atunci maine are serbare surioara mea Ioana. 
Sa va asteptati ca mami face poze. Sa vedem cum vor iesi. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu