Postări populare

joi, 2 decembrie 2010






Povestea nasterii Justinei

         In Martie 2009 am pierdut o sarcina, iar incepand cu luna urmatoare imi doream sa fiu insarcinata. Nu concepeam sa  nu am si al doilea copil.
Nu conta daca m-am vindecat sau nu, eu vroiam un bebe.  Gandeam ca de data asta Dumnezeu ma va ajuta.
     Bineinteles ca n-am ramas insarcinata, nici in a doua - treia luna. Abia in a patra luna cand nu ma asteptam sa raman. (asa se intampla cand nu te astepti)
     In August 2009 am avut surpriza sa vad un test pozitiv . Cum am aflat, mi-am cautat un dr ginecolog sa merg sa ma vada (ca nu cumva sa pierd si sarcina asta).
    La primul eco (sapte saptamani) totul a fost ok. Dr mi-a prescris sa i-au Utrogestan pana prin luna a 4 a.
    Primele trei luni au fost grele, pt ca am avut greturi,  nu suportam mirosul de mancare in special de zarzavat.. mancam numai acru. Dar cu ajutorul lui Dumnezeu au trecut si a urmat o perioada frumoasa pana in saptamana 28 cand au aparut primele contractii. In ziua aceia am fost la Carrefour si m-am obosit, umbland pe acolo si impingand carutul..am facut si efort. Seara au inceput contractiile. Am luat repede un No-spa, dupa 30’ mi-a trecut. La 1 noaptea iar aveam contractii, iar am luat un No-spa, dar de data asta dupa 2-3 h mi-a trecut (credeam ca nasc vazand ca nu se opresc).
     Am ajuns in saptamana 39 , cand ma rugam sa se nasca Justina. La 39 s si 1 z, am fost la control iar dra mi-a zis ca imi va induce nasterea a doua zi. Am ramas in CT in seara acceea (noi, stand la 70 km de CT). Toti trei (eu, tati si Ioana) n-am putut dormi , de fapt si Justina ca misca de zor in burtica . Noi, daca stam la casa , e liniste, nu ca la oras: zgomotul masinilor, a vecinilor..etc. Tot in seara asta am avut contractii, adevaratele contractii.
Spre dimineata am adormit, cand tb sa ma trezesc si sa ma pregatesc sa plec la spital (la 8 dimineata eram programata). Am reusit sa mananc un sandwich si-am plecat. Ajunsi la spital (eu si tati), mi-au rupt apa..aveam si dilatatie 3, deci Justina se pregatea sa se nasca.
   Intr-o ora am avut dilatatie 10. In timpul contractiilor adormeam (nu mai puteam de somn), chiar am si atipit pret de cateva secunde.
   La dilatatiea 8 m-au mutat in sala de nasteri..am stat si acolo 30’ , dupa care mi-au zis sa ma asez pe masa. Simteam capul Justinei gata gata sa iasa, abia am putut sa am asez pe masa de nasteri, ma si impiedicasem de furtunasul de la perfuzie.
   De la prima contractie am impins de doua trei ori, pana cand s-a nascut cea de-a doua printesa  – JUSTINA noastra draga.
   Miercuri, 14 Aprilie 2010 la ora 10:45 s-a nascut, avand greutatea 3,400 g si 50 cm.
   De aici si somnul Justinei (doarme mult), daca am nascut-o somnoroasa. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu