Postări populare

joi, 2 decembrie 2010



Povestea nasterii Ioanei

     Povestea nasterii Ioanei e mai scurta, pt ca n-am avut probleme in timpul sarcinii (decat infectie urinara, care e ceva normal, tb tratata) nici dupa.
  Imediat dupa ce ne-am casatorit, am rams insarcinata cu Ioana. Imi doream sa am un bebe cat mai repede si Dumnezeu m-a ajutat.
   Sarcina a decurs bine. Ioana crestea..abia pe la 5 luni mi-am gasit un dr ginecolog. M-a certat’ ca de ce asa tarziu ma vede un doctor. De fapt facusem un eco la 4-5 saptamani si mi-a confirmat sarcina si bataile inimii.
  Pana la 9 luni am facut 2-3 ecografii..
  Am ajuns in saptamana 39, unde ne-am mutat la CT pana nasc. O saptamana a trecut pana cand s-a nascut Ioana.
   La fix 40 de saptamani s-a nascut. Cu o zi inainte (Joi) am avut contractii regulate din 10 in 10 minute, iar Vineri la 7 dimineata mi s-a rupt apa.
  Am sunat repede la amulanta… in 30 de minute au ajuns..eu nu mai puteam aveam contractii dureroase. In tot acest timp n-am apucat sa mananc..de aceea s-a nascut mancacioasa (pana la 7 luni, ca dupa aia au inceput durerile de dinti). Pana mi-au facut fisa de internare s-a facut 8-8:30.
   Am ajuns la spital avand dilatatia 8.  In maxim jumatate de ora m-au mutat in sala de nasteri..am stat un pic pe pat pana am avut dilatatia 10. In tot acest timp am stat cu 2 moase, dra ginecolog s-a tot plimbat. Aveam usa de la sala deschisa si toti care treceau pe hol ma vedeau . :D Am avut noroc ca a venit la timp, de fapt o chemase probabil o moasa, ca se pregatea Ioana sa iasa si daca nu venea la timp ma rupeam. Cand a ajuns dra mi-a zis sa nu mai imping, dar, pur si simplu asta simteam, si m-am suit repede pe masa. Din prima contractie (pe care am avut-o imediat ce m-am suit pe masa) am nascut. Am impins de doua ori si gata.
       Vineri, 11 Ianuarie 2008, la ora 9:55, s-a nascut prima printesa – IOANA noastra draga, avand greutatea de 2.900 g si 49 cm!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu